Börjar om.

Då var vi här igen. En blogg, var det ja. Jag har inga förhoppningar på att hålla igång den här bloggen dagligen, utan jag vill mest ha ett ställe där jag får skriva av mig mina tankar och känslor.
 
För dig som läser detta och undrar vem jag är, låt mig berätta lite kort om mig. Jag heter Emma, jag är 19 svåra år och bor i en sketen by ett par mil utanför Sundsvall. De största delarna av min identitet är att jag älskar katter och att jag har BPD. Jag fick diagnosen nu i år, 2017. Utom BPD så jhar jag ADD. Kul, va? 
Men jag vill inte sitta och skriva och tycka synd om mig själv. Eller, jo, kanske. Men jag vill inte sitta och be om er uppmärksamhet och empati. Utan som sagt, jag vill kunna skriva av mig. 
Men vad gör jag om dagarna? När jag inte har sommarlov studerar jag musik på Skvaderns Gymnasieskola i Sundsvall. På fritiden åker jag tåg(vilket jag älskar, men de flesta i min omgivning hatar) och gosar med katten. Jag önskar att jag kunde säga att jag var kreativ och målade, skrev låtar, spelade alla instrument som finns på min fritid men nej, jag ska inte ljuga. Jag kan spela instrument, jag kan rita väldigt bra, men jag har gjort det allt mer och mer sällan. Men däremot så har jag börjat tagit bilder på mig själv i hopp om att bli mer bekväm i min kropp. Än så länge går det trögt, men kanske jag kan lägga upp lite bilder här? Det kanske hade varit kul.
 
Men men. Nu är det här inlägget lite väl långt, skulle jag säga. Så vi hörs förhoppningsvis snart igen.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0